duminică, 30 august 2009

Un OZN rapeste un sat intreg de eschimosi


Probabil ca extraterestrii rapitori sunt vinovati de disparitia intregii populatii a unui sat de 1.254 de locuitori (si ei au luat chiar si corpurile din cimitirul local!) O liniste de mormant domnea asupra satului de eschimosi din apropiere de lacul Angikuni in nordul Canadei atunci cand oamenii au ajuns acolo.

Habitatele erau pline de alimente si focurile stinse...Cimitirul fusese profanat si toate corpurile scoase. Fiecare caine din sat era legat de un copac, cu totii morti de frig sau de epuizare. Aceasta poveste, care da fiori, ramane unul dintre misterele cele mai profunde.

Misterul din Angikuni a inceput atunci cand Joseph Labelle a ajuns in colonia de pe malul lacului la sfarsitul iernii lui 1930. El povesteste: "De indata ce am intrat in satuc, am fost nelinistit si nu intelegeam: nu era nici o miscare..." Labelle s-a inspaimantat brusc. "Am alergat din iglu in iglu batand la fiecare usa cautand cel mai mic semn de viata. Dar nu era nimic. Am simtit imediat ca ceva nu merge bine..


La vederea farfuriilor pe jumatate golite, am stiut ca s-a intamplat ceva in timp ce ei mancau. In fiecare cabana am gasit o arma aplecata de usa si nici un eschimos nu merge nicaieri fara arma sa. Cu oroare, Labelle a descoperit toti cainii morti, legati de copaci. Foarte aproape, in cimitir, pamantul inghetat si dur fusese sapat si corpurile rapite. "Am inteles ca acolo se petrecuse ceva terifiant. Acele persoane nu ar fi lasat niciodata cainii sa moara astfel..."
Labelle a telegrafiat la politia rurala canadiana care a ajuns in cel mai scurt timp. Politistii erau ingroziti la randul lor. Au fost efectuate cercetari din cele mai minutioase in toata Canada. Dar nici pana astazi misterul de la Angikuni nu a fost rezolvat. Este ca si cum tribul ar fi disparut de pe suprafata Terrei. Singurul indiciu care confirma invaliditatea este marturia altui om, Armand Laurent, care a trait cu fiii lui intr-o cabana izolata pe malul lacului. Ei au spus ca au vazut un obiect straniu stralucitor traversnd cerul cu cateva zile inainte ca ancheta politiei sa inceapa, spre satul cu eschimosi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Dark Light Template by Totul despre Blogger